V krajine Elfov

štvrtok 11. júna 2009

Milujem rozprávky. A strašne sa teším, keď svojim dvom synom čítavam večer pred spaním... Je úžasné, že ma Tomáško zastaví vždy v tých istých miestach a povie vždy to isté. Určite by sa mu v takej krajine Elfov páčilo :) Ale to by som musela vlastniť Arabelin prsteň... :) Inak, vážne sa mi ešte nestalo, aby som z jedného kitu urobila hneď tri LOčka :) Ale tento je naozaj nádherný a veľmi dobre sa mi s ním pracuje - je od Lily designs a volá sa Baby ELF. V hlavnej úlohe samozrejme Danko a Tomáško...
Fairy land

Baby sleep

In the Elf´s land

Credit - everything from Baby Elf by Lily designs

1 komentárov:

Dagi 12. júna 2009 o 14:32  

Sillwi, to je nádhera... Ostatně jako vždy :o)

Zverejnenie komentára

About This Blog

Následníci


BabyKlokánci


Translate this page - choose your language

Myšlienka dňa

logo

stáhnout mp3

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP