RAK pre Vlaďku

nedeľa 26. júla 2009

Nebudem zakrývať - láka ma dovolenka pri mori. Predstava Tomáška ako šantí po pláži, stavia hrad z piesku, prelieva slanú morskú vodu z krhličky do kelímka... hmmm, to je pre mňa balzam na duši. Ale dvojtýždňový pobyt u babky ma presvedčil, že musím ešte rok počkať. Musím totiž myslieť nielen na radovánky, ale aj na prípadné starosti. Hlavne na tie, ktoré sa týkajú nášho druhého synčeka, 4-mesačného Danka. Zmenu prostredia totiž obaja niesli horšie, ako som očakávala a aklimatizácia trvala takmer týždeň. Prispeli k tomu aj neskutočné horúčavy a dusno. O rok už bude behať aj Danko, tak si to snáď naozaj vychutnáme... Už teraz sa teším. :)
A tak som sa aspoň pokochala fotkami iných a vúsledkom je napríklad aj toto LO... Je z úžasného morského kitu - collabu Cali designs a Newlifedream designs.


Croatia 2009 - RAK for Vlaďka

Credit - everything from the kit I sea you and I sea you add-on by Newlifedreams,
avalaible here at Shabby pickle designs

Náhľad kitu:


2 komentárov:

Štěpánka.Š 26. júla 2009 o 20:55  

Nádherný, zajímavý RAK s úžasně zvolenými barvami....
KRÁSNÉ...!!

Anonymný,  26. júla 2009 o 21:51  

Sillwan, to je paráda :o) Moooc děkuju, už ho mám na ploše obrazovky. Jsi šikulka !!!! Jak to proboha stíháš ?? Ještě jednou díky :o)

Zverejnenie komentára

About This Blog

Následníci


BabyKlokánci


Translate this page - choose your language

Myšlienka dňa

logo

stáhnout mp3

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP