Vždy je čo oslavovať

štvrtok 30. júla 2009

Nie vždy to ale musia byť narodeniny... :) Síce tie moje boli len nedávno (áno, áno, aj mňa dostihli Kristove roky...), ale predsa len sú teraz pre mňa podstatnejšie iné radosti - hlavne to, že sú tí moji drobci zdraví a pokiaľ možno neustále úsmev na tvári.

Naviac, tento mesiac som sa stala hostom kreatívneho tímu MDesigns. Mimilou priniesla hneď niekoľko nových kitov a ja som si na začiatok vybrala krásny narodeniniový kit - Magic birthday. A tu sú moje LOčka z tohoto kitu:

Kiss...

"Kiss your children goodnight, even if they are asleep".
H. Jackson Brown
Lift WA by Vinnie Pearce

Celebration
Credit - used kits Magic birthday, My babylove, The world is mine by MDesigns,
avalaible at digital-crea

Náhľad kitu:

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

About This Blog

Následníci


BabyKlokánci


Translate this page - choose your language

Myšlienka dňa

logo

stáhnout mp3

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP