"Summer adagio"

piatok 7. augusta 2009

Mám za sebou náročný týždeň. Myslela som si, že sa v nasledujúcich dňoch ku scrapovaniu ani nedostanem, ale keď som uvidela tento nový prekrásny kit, neodolala som (ostatne, v mojom prípade to nie je nič nové). Moje obľúbené pastelové farby - hmmm, stále som presvedčená, že sa hodia aj pre chlapcov..., zaujímavé papiere. Urobila som hneď dve LOčka, ale teraz už musím naozaj ísť - neviem prečo, ale v našej domácnosti nebývajú žiadni škriatkovia, ktorí by mi pomohli s upratovaním... A čo u vás?
Summer day
Credit - everything from collab kit Summer adagio od Newlifedreams & Vera Lim, water from I do believe by NLD

Sweetie
Credit - everything from collab kit Summer adagio od Newlifedreams & Vera Lim

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

About This Blog

Následníci


BabyKlokánci


Translate this page - choose your language

Myšlienka dňa

logo

stáhnout mp3

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP